Konsultant Helpdesk
05. 07. 2016
Warning: PHP Startup: Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 1120
Warning: PHP Startup: Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 1120
Warning: PHP Startup: Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 621
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 628
Warning: PHP Startup: Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 621
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 628
Konsultant Helpdesk/Wsparcia operacyjnego
miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki (ul. 11 Listopada)
Rekrutacja ciągła do 30.09.2016.
Praca od 15.07.2016.
PointPack.pl SA
PointPack.pl SA specjalizuje się w projektowaniu innowacji procesowych integrujących partnerów z branży internetowej, handlowej i kurierskiej wpisując się w trend Physical Internet. Jesteśmy operatorem technologicznym dla sieć punktów handlowo-usługowych.
Opis stanowiska:
Jako konsultant helpdesk i BOK będziesz wspierał obsługę i prawidłową realizację usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom biznesowym korzystającym z systemów informatycznych PointPack.pl. W zależności od Twoich umiejętności technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał analizę i rozwiązywał zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc wsparcie najwyższej jakości.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• udzielanie pomocy w obsłudze systemów informatycznych PointPack.pl,
• kontakt telefoniczny i mailowy z klientem i z partnerami biznesowymi,
• identyfikowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów według ustalonych procedur,
• prowadzenie dokumentacji zgłaszanych problemów,
• dbanie o wysoki poziom obsługi świadczonych usług,
• współpraca z zespołem IT,
• wsparcie operacyjne w obszarze marketingu i administracji.
WYMAGANIA
• wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci w trakcie studiów zaocznych,
• komunikatywność i zdolność szybkiego uczenia się,
• zorientowanie na klienta,
• umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
• obsługa komputera (przeglądarka internetowa, excel),
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży oraz podstawowa znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY:
• Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
• Zdobycie doświadczenia w obszarze wsparcia IT oraz współpracy B2B i B2C,
• Podnoszenie kompetencji analitycznych,
• Miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
• Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w elastycznym czasie pracy,
• Wpływ na kształtowanie rozwijającej się firmy,
• Znalezienie się w samym centrum wydarzeń.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
na adres: kontakt@pointpack.pl
tel. 22 379 02 70
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości PointPack.pl S.A. do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.”