Jak znaleźć nową pracę?

Wciąż słyszymy o kryzysie gospodarczym. Jak w tym ciężkim okresie znaleźć?

Oto 10 najprostszych kroków jak zrealizować swój cel:

  1. Nastawienie – przemyśl co tak naprawdę Cię interesuje, czym chciałbyś się zajmować, gdzie chciałbyś pracować i przemyśl jak to osiągnąć.
  2. Aktualizacja CV – przeanalizuj dotychczasowe osiągnięcia i porażki i określisz na jakie stanowiska i do jakich firm i branży jesteś gotowy aplikować.
  3. LinkedIn, GoldenLine – zamieść swoje CV w mediach społecznościo­wych.
  4. Networking – odnów siatkę kontaktów ze znajomymi.
  5. Rekomendacje – to dobry sposób na wzmocnienie swojej wiarygodności.
  6. Wysyłanie CV – bezpośrednio do pracodawców, a także do konsultantów agencji rekrutacyjnych.
  7. Kontakt z branżą – bierz udział we wszelkich konferencjach czy też wydarzeniach branżowych, dzięki temu będziesz na bieżąco z wszelkimi nowościami w danej branży, a także właśnie w takich miejscach możesz poznać swojego przyszłego szefa.
  8. Profesjonalny e-mail – adres e-mailowy koteczek@buzia­czek.pl jest niedopuszczal­ny.
  9. Nowy wizerunek – zadbaj o wygląd i noś ze sobą wizytówki.
  10. Samodyscyplina – wyznacz sobie plan działania oraz cele do zrealizowania na każdy dzień (np. każdego dnia wyślę przynajmniej 3 CV dziennie do wybranego pracodawcy).

(Zasady wg Forbes’a)